Strona Główna
Opis Gry
Mapy Swiatów
Screeny z Gry
Informacje dodatkowe
Joan jest pierwszą mapą w imperium Chunjo. Tutaj zaczynasz swoja przygodę. Na tej mapie możesz spotkać różnej maści zwierzęta: psy, wilki, niedźwiedzie czy tygrysy. Spotkasz też zaprzysiężonych członków mistycznego bractwa. W centrum mapy znajduje się miasto. Możesz tam sprzedawać oraz kupować oręż i uzyskać niezbędne mikstury. Znajdziesz tam także kowala, dozorcę oraz innych NPC, z którymi poznasz się podczas swojej przygody.
Jest to druga wioska zamieszkała przez graczy z królestwa Chunjo. Nazywana również M2.
Pyungmoo jest pierwszą mapą Jinno. Jest jednym z miejsc gdzie gracze rozpoczynają grę. Można tutaj spotkać Zwierzęta tj. tygrysy, niedźwiedzie, Wilki oraz zaprzysiężonych. Każdy gracz odnajdzie tutaj wiele przydatnych rzeczy. Może zakupić na rynku brakujące przedmioty.
Jest to druga wioska zamieszkała przez graczy z królestwa Jinno. Nazywana również M2.
Yongan jest Pierwszą mapą w imperium Shinsoo. Tutaj zaczynasz swoja przygodę. Na tej mapie możesz spotkać różnej maści zwierzęta: psy, wilki, niedźwiedzie czy tygrysy. Spotkasz też zaprzysiężonych członków mistycznego bractwa. W centrum mapy znajduje się miasto. Możesz tam sprzedawać oraz kupować oręż i uzyskać niezbędne poty. Znajdziesz tam także kowala, dozorcę oraz innych NPC z którymi poznasz się podczas swojej przygody.
Jest to druga wioska zamieszkała przez graczy z królestwa Shinsoo (czerwonych). Nazywana również M2
Dropi się tu broń na 30 lv. Dropi się tutaj Zęby Orka do Badania Biolog Chaegirab na 30 lv. Dropi się tutaj Księgi Klątw do Badania Biolog Chaegirab na 40 lv. Wykonuje się tu misje na 14 lv, 15 lv, 16 lv konia. Wykonuje się tu misje na 2 stronę pamiętnika.
Wykonuje się tutaj misje na 20 lv Konia oraz na Krwisty Kamień. Znajduje się tutaj wejście do Twierdzy Czerwonego Smoka.
Dropi się tu głównie Matowy Matowe Lody z Lodowych Golemów. Wykonuje się tu jedną z misji na lv Konia. Dropi się również Groty Strzał do misji od Kapitana na Lv 56.
Wejście od Lv 90 postaci.
Drop Certyfikatu Tugyisa do Badania Biologa 6 na Lv 80. Drop Zwój Ewolucji i Zwój Mutacji do ulepszania Mega Wierzchowców.
Od Lv 60 dostępna opcja teleportacji do Lungsam u Teleportera. Dropi się tutaj Konary Zelkowa do misji Badania Biologa 5 na Lv 70.
Wejście od Lv 90 postaci; Można na nią wejść tylko poprzez teleport na Przylądek Smoczego Ognia; Na potwory na tej mapie działają bonusy Silny przeciwko Diabłom lub Silny przeciwko Ludziom
Wykonuje się tu misje, aby zdobyć Konia Bojowego.
Mroczna świątynia składa się z 10 platform oraz terenów polnych. Na jej końcu znajduje się wieża demonów. W świątyni tej dominują ezoterycy, lecz na końcowych platformach można spotkać żaby oraz straszydła. W świątyni jest zbyt mały exp, żeby zdobywać tam doświadczenie, lecz istnieje bardzo wiele misji związanych z potworami w niej występującymi.
Odległa kraina w Metin2. Aby do niej dojść należy udać się na Pustynię Yongbi, po czym kierować się na prawy dolny róg mapy. Tam jest teleport do Wężowego pola. Wężowe Pole jest podzielone na 2 części które oddzielają rzeka i góry: 1 część, w której znajdujemy się po teleportowaniu z pustyni, są tam polany, małe lasy. Respią się tam przeklęte zwierzęta. Ta część nie jest groźna. Można się tam spokojnie expić. 2 część jest za rzeką i górami, które oddzielają 1 część. Jest to pustynia, na której respią się godne uwagi agresywne potwory. W przeciwieństwie do przeklętych zwierząt są tam potwory.
Wieża Demonów nazywana jest głównie jako DT, czyli Demon Tower. Do wieży można wejść od Lv 40 postaci. Do wieży chodzi się głównie do Kowala lub na Umarłego Rozpruwacza zwanego Ripperem. Głównie dropi się tutaj Pamiątki Po Demonie do Badania Biologa 3. Wykonuje się tutaj misję na Lv 21 konia, (Misja na Militarnego Konia). Od Lv 60 istnieje możliwość teleportacji u Teleportera w M1 i M2. 3 i 4 piętro są na czas. Dużo osób przychodzi tutaj, aby wydropić Kamień Duchowy na tzw. mapkach (6 piętro wieży).
Wejście od Lv 90 postaci.
Mapa wprowadzona wraz z nowym patchem Aktualizacja - Wersja 15.7 - Korzenie Zła Wejście od Lv 95. Aby dostać się do Zaklętego Lasu, trzeba udać się na mapę o nazwie Świątynia Ochao, a następnie poszukać i zabić Strażnik En-Tai. Potwory znajdujące się w Zaklętym Lesie są agresywne. Efektywny bonus na potwory znajdujące się w Zaklętym Lesie to: Silny przeciwko Diabłom, Silny przeciwko Potworom.
Mapa wprowadzona wraz z nowym patchem Aktualizacja - Wersja 15.7 - Korzenie Zła Wejście od Lv 95. Aby dostać się do Świątyni Ochao, trzeba udać się na mapę o nazwie Zbocze Gautama, a następnie poszukać NPC Strażnika Świątyni. Potwory znajdujące się w Świątyni Ochao są agresywne. Efektywny bonus na potwory znajdujące się w Świątyni to: Silny przeciwko Diabłom, Silny przeciwko Potworom. Aby dostać się do Zaklęty Las należy odnaleźć Strażnik_En-Tai i zabić go, po jego śmierci zostanie otwarty portal do Zaklętego Lasu.
Wejście od Lv 100. Ponowne wejście możliwe po 30 min. Aby wejść należy: wykonać misję Niebezpieczeństwo w Ognistej Ziemi lub posiadać Przepustkę. Aby ubić bossa, lider grupy musi mieć Lv 104.
Jest to Loch Trudnych Małp, których bossem jest Lord Małp. Wiele ludzi o wyższych Lv przychodzi tu, ponieważ można tu wydropić np. Krew Małpy, Zioło Z Trudnych Małp, Kamień Duchowy i Medal Konny.
Wejście od Lv 100, tylko w grupie. W grupie musi się znajdować co najmniej jeden Ninja i Szaman. Wchodzić można co 4 godz. Nie można używać wierzchowców.
Wejście od Lv 75. Aby wejść do Świątyni Smoka, należy przekazać 3x Krętych Kluczy NPC Duchowi Sura znajdującego się na końcu Groty Wygnańców 2. Po przekazaniu odpowiedniej ilości Krętych Kluczy, lider grupy wyznacza hasło, które umożliwia wejście do Świątyni Smoka. Każdy z graczy będący w grupie ma 5 min., aby wpisać hasło wcześniej ustalone przez lidera. Po upływie tego czasu, wejście nie będzie możliwe. W ciągu 1 godz. grupa ma szansę pokonać smoka, jeśli się nie uda, to po wyznaczonym czasie, zostaną przeniesieni na początek Groty Wygnańców. Do Świątyni Smoka można wchodzić raz na 1 godz.
Opis Mapy:
Copyright - All Rights Reserved by
RavenS